Oktatott tárgyak:
Experimentális tipográfia 1., Experimentális tipográfia 2.
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
Magyar Iparművészeti Főiskola 1992
Interjú
Mióta foglalkozol tipográfiával, mikor és hogyan kerültél vele kapcsolatba?
A Magyar Iparművészeti Főiskola grafika-tipográfia szakára jártam 1989-től és nagyjából ekkor indult a szerelem. Ez az időszak megegyezett a New Typography újkori hullámjával ami óriási inspirációt jelentett.
Mit jelent számodra a tipográfia?
Harmóniát, a rend és káosz örök izgalmát.
Milyen tárgyakat tanulhatnak tőled a Tipost hallgatói?
Experimentális tipográfiát vagyis káoszkoncepciót.
Mire számíthatnak tőled a hallgatók? Hogyan foglalnád össze oktatói munkád?
Először élveboncoljuk a betűket, hogy újraéleszthessük őket.
A tipográfián belül mivel szeretsz a legjobban foglalkozni?
A harmóniával.
Van kedvenc munkád, projekted, amit szívesen bemutatnál nekünk?
A közelmúltban tervezett betűterveimet.
A hallgatói munkák közül melyek azok, amelyek különösen kedvesek számodra?
A jól sikerült ligatúrák szívet melengetőek.
Ki a kedvenc betűterveződ, melyik a kedvenc betűtípusod és miért?
A klasszikusok közül Jan Tschichold korszakalkotó munkássága lenyűgöző.
A kiváló kortárs fiatalokat nem tudnám itt felsorolni, de kollégánkat Boskovitz Oszkárt az elsők közt említeném.